Jom Bace !


Kasih Abadi Sentuhan Nurani

Friday, May 6, 2011

Pilihan Allah



assalamualaikum ..

ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..!!!


itulah yang terdetik dalam hatiku saat2 mengetahui result upu yang baru keluar pada 6 mei 2011 pkul 12 tengah hari ..mengikutku , pilihan Allah adalah yang terbaik n ianya adalah satu keputusan yang terbaik ! dimanakah saya akan pergi selepas ini ? di ipt manaka yang bakal saya tempuhi selepas ini ??


insyaallah 6/6 nanti saya akan teruskan perjalanan hidup saya demi Din Allah..saya akan cuba dan terus mencuba disana.. moga1 hati ini tetap istiqamah dalam tarbiyah2 islam ;) satu masa nanti insyaallah ana akan beritahu ke manakah perginya saya selepas ini ;)


( post yg pendek buat masa ni ) * mood driving ;)


* dan jazakillah khairan kathira buat sahabat ku dunia akhirat AISYAH NAZRI sebabnye dia la yang tolong check UPU saya begitu juga keputusan SPM hari tu..moga redha Allah bersamamu. jangan lupa ana sudah la, kita berjauhan selepas nie ;( moga kamu sntiasa dalam lindungan Ilahi..aminn



1 comment:

permata16 said...

assalamualaikum..
hanya perkongsian..
"Sesungguhnya di dalam hati terdapat kekotoran yang tidak akan hilang,melainkan dengan menerima perintah Allah swt,di dalam hati terdapat kebuasan yang tak akan lenyap,melainkan dengan berjinak dengan Allah swt,di dalam hati terdapat kedukaan yang tak akan pergi melainkan dengan gembira dan benar dalam melaksanakan perintah Allah swt,di dalam hati terdapat keresahan yang tak akan tenang,melainkan berkumpul hanya kerana-Nya..
-Ibnu Qayyim Al-Jauziah-

Semoga Allah Redha...
insyaAllah...